adressul. Jana Pawła II 31, 64-932 Stara Łubianka   ikona telefonu +48 67 216 03 18  ikona maila Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Ciągnik rolniczy (MFWD)

Modele 265, 295, 315, 335 oraz 365 ciągników Versatile MFWD są zasilane przez silnik Cummins QSL9, który zapewnia połączenie mocy, ceny oraz wydajności.
Silnik Cummins QSL połączony jest z doskonałą przekładnia biegów, która posiada 16 biegów jazdy do przodu oraz 9 biegów wstecznych wraz z funkcjami, które mogą być zaprogramowane przez kierowcę w celu spełnienia twoich wymagań podczas pracy. Elektro-hydraulika kontrolowana sterowaniem dotykowym wraz z opcjonalnym zestawem hydrauliki typu Hi-flow (o dużym przepływie) zapewnia 75 GPM (273 L/min) w celu spełnienia wymagań dotyczących współczesnych maszyn rolniczych.

Silnik

Ciągniki Versatile MFWD zasilane są silnikiem typu Cummins QSL9, który został stworzony za pomocą najnowszych technologii z zakresu silników diesela.
Cummins jest wyłącznym dostawca silników wykorzystywanych w całej gamie ciągników Versatile. Inżynierowie z obu Firm współpracowali, aby zapewnić bezproblemowa integracje silnika z przekładnia i częściami elektronicznymi.

kagro silnik versitale QSL9

Silnik QSL9

Moc i moment obrotowy silnika Cummins QSL9 są najlepsze na rynku. Ten turbodoładowany silnik, posiadający wysokociśnieniowy mechanizm wtrysku typu "common-rail" (wspólna szyna) kontrolowany elektronicznie, zapewnia bezproblemowa dostawę energii i szybka reakcje silnika w mniejsza ilością wibracji. Dodatkowo ten model jest doskonały do rozruchu na zimno dzięki zintegrowanej nagrzewnicy wpustowej.

Silnik VTG

Wielokrotne wtryski paliwa o wysokim ciśnieniu


Silnik QSL9 łączy wydajność i moc z oszczędnością paliwa. QSL9 utrzymuje wydajność, niezawodność oraz wytrzymałość wraz z czystością i sprawnością przy pracy dzięki zaawansowanej technologii "in-cylinder" (wnętrza cylindrów). Zaawansowana elektronika polepsza wydajność silnika, usprawnia moment i przyspiesza reakcje przepustnicy. Cummins QSL9 znany jest z swojej możliwości rozruchu na zimno i bezproblemowa prace, jak i również zmniejszone hałas i wibracje wytwarzane przez silnik, co zapewnia zmniejszone zmęczenie kierowcy.

kagro silnik VTG versatile

kagro przekładnie do silników versatile

Przekładnia

Zmiana biegów jest uproszczona - wystarczy wcisnąć przycisk. Modele wyposażone są w pełną przekładnię typu poweshift 16 x 9, którą usprawniono w celu zapewnienia bezproblemowej zmiany biegów nawet podczas przewożenia ciężkich ładunków. Nowatorski projekt zawierający utwardzane przekładnie o skośnych zębach na łożyskach tocznych zapewnia solidną, bezproblemowaąi cichą pracę.

Hydraulika

Współczesne maszyny rolnicze wymagają większego przepływu od systemu hydraulicznego, stała prędkość od wału odbioru mocy oraz zdolność przewożenia ciężkich ładunków od dyszla. Versatile MFWD zostały zaprojektowane tak, by sprostać tym rygorystycznym wymaganiom.

 

Elektro-hydraulika

Zamknięty system hydrauliczny reagujący na obciążenie pojazdu (load-sensing) zapewnia dużą pojemność dla osprzętu wymagającego wysokich przepływów hydraulicznych zapewniając ciśnienie i przepływy wg zapotrzebowania. Kiedy siła hydrauliczna nie jest potrzebna, system przechodzi w niskociśnieniowy tryb czuwania (stand-by) w celu oszczędzenia energii. Elektro-hydraulika, dostępna we wszystkich modelach, została zaprojektowana w sposób ergonomiczny dla zarówno wygody jak i poręczności. Sterowanie dotykowe kontroluje funkcje hydrauliczne, a przepływ zwiększa i zmniejsza się za pomocą monitora EHR.

 

kagro hydraulika silniki versatile

Ciągnik rolniczy (MFWD)

265

295

315

335

365

Silnik

 

 

 

 

 

Model silnika

Cummins QSL9 iT4

 

Cummins QSL9 iT4

 

Cummins QSL9 iT4

 

Cummins QSL9 T4F

 

Cummins QSL9 T4F

 

Pojemność skokowa

8,9

8,9

8,9

9,0

9,0

Moc nominalna (KM / kW)

260 / 194

290 / 216

310 / 231

335 / 250

360 / 268

Moc maksymalna (KM / kW)

296 / 221

326 / 243

340 / 254

370 / 276

400 / 298

Przyrost momentu obrotowego

45 % przy 1500 RPM

36 % przy 1500 RPM

29 % przy 1500 RPM

10 % przy 1900 RPM

11 % przy 1900 RPM

Maksymalny moment obrotowy

14 % przy 1800 RPM

12 % przy 1900 RPM

10 % przy 1900 RPM

35 % przy 1500 RPM

33 % przy 1500 RPM

Układ paliwowy

 

 

 

 

 

Pojemność zbiornika paliwowego (l)

644

644

644

625

625

Filtr paliwa

Zamontowany na silniku z separatorem wody

Zamontowany na silniku z separatorem wody

Zamontowany na silniku z separatorem wody

Zamontowany na silniku z separatorem wody

Zamontowany na silniku z separatorem wody

Napęd

 

 

 

 

 

Model skrzyni

Powershift

Powershift

Powershift

Powershift

Powershift

Biegi

16 / 9

16 / 9

16 / 9

16 / 9

16 / 9

Hydraulika

 

 

 

 

 

Typ

Układ zamknięty, typu Load Sensing

Układ zamknięty, typu Load Sensing

Układ zamknięty, typu Load Sensing

Układ zamknięty, typu Load Sensing

Układ zamknięty, typu Load Sensing

Przepływ standardowy (l/min)

208

208

208

208

208

System hydrauliczny „Hi-Flow” (l/min)

273

273

273

273

273

Maksymalne ciśnienie robocze (bar)

197

197

197

197

197

Kabina kierowcy

 

 

 

 

 

Kubatura (m3)

4,22

4,22

4,22

4,22

4,22

Powierzchnia szyb (m2)

6,83

6,83

6,83

6,88

6,88

Ciężar

 

 

 

 

 

Podstawowy Ciężar ciągnika (bez paliwa) (kg)

10861

10861

10861

10861

10861

Maksymalny ciężar ciągnika (kg)

12478

13918

14878

16057

16057